Från början till slut

Jag är trasig. Verkligen trasig. Jag vill inte säga varför. Men Silent Woods har gjort sitt för denna gång. På lördag kommer SW upplösas. Varför? Jo, för att medlemmar behandlar mig som skit under skorna rent ut sagt. Jag mår dåligt, och det har blivit för mycket. Jag har givit er den tid

Men helt slut är det inte. SW hade bara blivit en grej som var dum. Nu startar jag om på nytt med samma ledare osv. Namnet kommer snart upp. 

Som sagt är jag omskakad, ledsen och förrvirad. Men samtidigt väldigt spänd och nervös, på lördag sker detta. 
 
Jag kommer mejla alla i klubben, men ni som inte fått någon post och fortfarande vill vara med i min klubb får kommentera på bloggen eller skriva ett mejl till mig eller varför inte bara rensa er mejlbox? 

Observera, att kadriljshowen blir inställd. Allt gnat och gnäll gjorde så att jag bestämde mig för att helt ställa in den. 

Tack och hej <3 Kommer alltid minna SW, världens bästa klubb! R.I.P Silent Woods <3


Glöm inte att en ny klubb kommer skapas så än är det inte slut! Verkligen inte!
 
Bilder genom SW's tid ~






KOMMENTARER
Lola Youngforest

Tråkigt att medlemmarna har vart så. Men jag älskade verkligen klubben och det e tråkigt att den ska upplösas. Men jag skulle jätte gärna vilja bli medlem i den nya klubben som du ska skapa. Jag tycker också att det har varit tråkigt att medlemmarna inte har lyssnat på er klubbledare på eventen och bara har snackat bort eventen och inte brytt sig så mycket om er som faktiskt sitter och ordnar och planerar allting. Men iallafall skulle jag jätte gärna vilja vara med i din nya klubb när den skapas :)

2013-12-06 15:07:13


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!