Ny ledare i Silent Woods

Nu är det så att det varit lite att det blivit mycket för Steffi,så hon erbjöd mig att få vara klubbledare vilket jag gärna tackade ja till :D
Info om mig: Stella Bluewater
 
Jag är en glad,trevlig,snäll och rolig tjej.Jag kan vara väldigt flummig om jag vill och om mina kompisar stämmer ihop med mig och min humor;) Jag älskar hästar och har en egen ponny i irl som kan göra att jag inte är inne varje dag men så ofta jag kan. Jag är oftast positiv och ni kan alltid fråga mig saker så försöker jag svara så gott jag kan!
Jag bloggar på-Stellabluewater.bloggplatsen.se;)
Om ni vill se mer info gå in på min blogg och tryck under bilden på mig och min häst där det står Visa Presentation så hittar ni mer info! Ha det bra från Stella-bella kanelbulle :)
 
 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!