Silent Woods blogg!

Hej!
 
Äntligen har Silent Woods fått en klubb blogg. Numera kommer allting som rör sig om klubben att stå här, diverse viktigt information. Vi hoppas att ni innerligt ska trivas i klubben! 

Om Silent Woods
Klubben Silent Woods skapadedes den 18/10-2013. Klubben växte så pass mycket att efter ett par dagar så var klubben helt full. Silent Woods är en klubb som försöker få alla att känna sig välkomna och trygga. Vi har en stor gemenskap i klubben! Nu ägs klubben av Emilia Southlake och Stephanie Mountainhill. Oftast så finns det alltid något på schemat som man kan vara med på varenda dag. Event är oftast på lördagar (kan hända att det ibland är på fredagar) och klubbmöten på söndagar. Resten av veckan är det lite ridpass, mysiga picknikar, roligheter och annat skoj!
 
Om man vill gå med i SW
 
Om man ska gå med i Silent Woods är det vissa grejer som man måste följa. 
  • Kontakta/skriv en kommentar i bloggen för att sedan skrivas upp på klubbkö-listan när du vill gå med i klubben

  • Du måste även vara Star Rider
  • Vara över level 8 i spelet

  • Var aktiv i chatten och på aktiviteterna

    Det är detta som gäller för att kunna gå med i SW.

//Emilia Southlake och Stephanie Mountainhill


KOMMENTARER
Rebecca Bravestorm

Heej!
Kan jag få gå med i klubben igen?
Jag var med i den förut, men jag blev kickad eller så lämna tjejen jag delar min gubbe med... Men snällaaaaa kan jag gå med igen!!!:love:

2013-11-17 20:19:13


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!