Ledsamt...

Det här är väldigt tråkigt... Det var bara EN person som kom till tävlingen i ridhuset idag...
Det är faktiskt jobbigt att lägga ner en massa tid på att fixa schema och annat i klubben, och 
sen bara struntar nästan alla att komma!... Vi tycker det ska bli en ändring på det här...
 
Det gör såklart inget om ni missar nån gång ibland, men
nu är det så att det är högst 2 personer med på en aktivitet VARENDA gång!
Snälla försök att vara mer aktiva, det är inge roligt att spendera en massa tid på schemat osv så kommer ingen?!
SKÄRPNING!
 
 


KOMMENTARER
Lovisa Goldgirl

Hej!
Jag hade tänkt komma på hoppningen, men vi var tyvärr bort bjudna på middag. Jag ska försöka bli mera aktiv i klubben. Att komma på evangemang och andra aktiviteter. Hoppas vi ses snart! Kämpa på med scheman m.m så borde klubben bli aktivare eftersom det är roligt när det händer något. Håll ut och kämpa. Vi ses! :-):love:

2013-11-03 09:00:09
anonym

Hejsan, jag har ett tips för hur klubben skulle kunna bli ännu bättre.
Åldersgräns. Det är ganska mycket omogenhet i klubben och det skulle vara skönt med lite mognare ålder.
förslag: 11år.
Ta inte detta som negativt, Men tror det kan bli mognare och roligare konversationer om medlemmarna är mognare.

2013-11-03 13:00:35
Aixa Moonlund

förlåt för att jag inte kom, hade insläppet i stallet så var inte hemma :3
Jag försöker vara så aktiv som möjligt :)

2013-11-03 13:08:04
URL: http://westmoon.blogg.se
Minna Masterstar

Ledsen att jag inte kommit på ett tag... Men jag lovar att komma så fort min dator är fixad! Du vet ju att det är nått fel på den Steff, men jag vill bara säga att det finns en liten chans jag kommer imorgon. :-s

Svar: Okej! :D
~Stella, Andrea och Stephanie~

2013-11-23 13:17:36


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!